j-photos

Alla inlägg under mars 2013

Av J.Photographer - 31 mars 2013 16:15

Hejsan. Idag har vi varit ute och jag har tagit fler bilder. Ni kommer få se många. Men jag tycker att det har varit varmt idag, fast det är bara 5 + ute så det är inte så varmt. Aja, Hej så länge. ;)

Av J.Photographer - 31 mars 2013 12:28

           

                       

Av J.Photographer - 30 mars 2013 17:45

Glad Påska på alla!! Tuppen gal imorse. :) Aja, hare gött!!

                              

Av J.Photographer - 29 mars 2013 22:00

Hej! Mitt första inlägg! Jag har aldrig haft en blogg förut så jag kan inte så mycket. I den här bloggen kommer jag mest att lägga ut bilder som jag tar själv. Jag kanske inte bloggar så ofta för jag har inte alltid internet hemma, men när jag är i skolan så kanske jag bloggar mer. Ja, hoppas att ni gillar bloggen i alla fall.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej som älskar att ta bilder, naturbilder, rida och vara med andra olika djur. Här kommer du kunna läsa om vad jag gör på dagarna och se underbara naturbilder! :3 Jag hoppas att du gillar min blogg!
Tjo! Tjo!

Läs mer om Leifis.

 

Leifis är våran söta katt som i år snart är 1 år. Han är busig för sin ålder och gillar att reta sin mamma Sprallis, ibland kan man hitta honom på matbordet men där får han inte vara kvar länge.

 

Kön: Hane.

Namn: Leifis.

Ras: Vet ej.

Ålder: Snart 1 år.

Syskon: (detta årets kull, Bosse, Nasse Puh, Pussel) Stina, Stive, Mitchi, Marlena, Ninis, en kull för några år sedan som inte bor hemma hos oss längre. Och många fler.

Favoritgodis: Ost.

Bra på att: Leka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Happy Santa Claus

Ovido - Quiz & Flashcards