j-photos

Alla inlägg under juli 2013

Av J.Photographer - 26 juli 2013 19:32

Jag glömde lägga ut videoklippet med åskovädret som var häromdan, man ser när det blixtrar. X)

Här kommer det i alla fall. ^-^

Det var inte så nära då, men det var kul att man såg blixtrarna på dagen. :)



Av J.Photographer - 26 juli 2013 14:20

Hejsan! Här har det äntligen dundrat och regnat lite, eller lite och lite. Natten till i förrgår så åskade det från tre olika håll mot vårat hus och så möttes dom tre ovädren över oss. Jag sov inte mycket den natten. Men det blev svalare senare nästa dag. Jag filmade när det åskade på dagen. ^-^

Här är lite naturbilder i alla fall. :)

Av J.Photographer - 10 juli 2013 15:40

Nu så har jag samlat på mig några naturbilder, både på blommor, sjöar mm. Jag säger inte så mycket mera just nu. Jag hoppas att ni gillar mina bilder. :3

Av J.Photographer - 2 juli 2013 17:55

Nu är lååååånga dag 4 slut och vi sitter på flotten på väg tillbaka till land, nu är utgrävningarna slut och vi har grävt igen groparna. Idag hittade några i gropen jag var i ett stort kopparföremål, men nu kommer lite bilder från idag. Jag skrev ett medelande på en påse och la den i en flaska och grävde ner den i våran grop, på medelandet stod det: Jag var här 2013 du! ;) . Se nedersta bilden.

Av J.Photographer - 1 juli 2013 12:17

Idag är inte jag på Loholmen för att jag skulle vara med min kompis (www.tessibloggen.bloggplatsen.se) från igår till idag. Men vi åker ut dit ochh kollar lite en snabbis bara, det brukar vara på Måndagar som det mest speciella fyndet hittas. Och det brukar inte vara jag som hittar det. ;D

Presentation


Hej! Jag är en tjej som älskar att ta bilder, naturbilder, rida och vara med andra olika djur. Här kommer du kunna läsa om vad jag gör på dagarna och se underbara naturbilder! :3 Jag hoppas att du gillar min blogg!
Tjo! Tjo!

Läs mer om Leifis.

 

Leifis är våran söta katt som i år snart är 1 år. Han är busig för sin ålder och gillar att reta sin mamma Sprallis, ibland kan man hitta honom på matbordet men där får han inte vara kvar länge.

 

Kön: Hane.

Namn: Leifis.

Ras: Vet ej.

Ålder: Snart 1 år.

Syskon: (detta årets kull, Bosse, Nasse Puh, Pussel) Stina, Stive, Mitchi, Marlena, Ninis, en kull för några år sedan som inte bor hemma hos oss längre. Och många fler.

Favoritgodis: Ost.

Bra på att: Leka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Happy Santa Claus

Ovido - Quiz & Flashcards