j-photos

Alla inlägg under juni 2013

Av J.Photographer - 28 juni 2013 13:48

Nu sitter vi på flotten som kör oss tillbaka till land, vi är smutsiga av sand och bös. Men på Lördag och Söndag kommer inte vi vara där ute. Jag hittade en bit av ett älghorn och kol.

Av J.Photographer - 28 juni 2013 09:14

Hejsan! Dag 2 på Loholmmen har precis börjat, det är soligt som tur är. Just nu har det inte hänt så mycket idag än, men det kommer. Nu hinner jag inte skriva mer, måste gräva. :)

Av J.Photographer - 27 juni 2013 15:19

Nu har vi åkt hem efter ett tag på Loholmen, det regnade när vi åkte, så nu är vi jätteblöta. Min mamma hittade en krok eller fackelhållare, men jag fittade en pytteliten benbit, lite slagg och massor av kol. Men imån, då ska jag hitta något fint. ;) Nu kommer lite bilder från idag.

Av J.Photographer - 27 juni 2013 10:51

Nu börjar det arkeologiska utgrävningar på Loholmen, jag och min mamma är där och gräver. Det är Torsdag/Idag, Fredag, Måndag och Tisdag och började idag kl: 09:00. Det går båtar hit och till land mellan kl: 09:00-11:00 så dom som vill kan åka hit och titta. Ni kan läsa mer om Loholmen och dess historia på www.grevegomer.se/blogg/ .
Där tror jag att det står hur ni som undrar hittar hit. Åk mot Gräfsnäs, ni kommer åkaförbi hembyggdsgården i rus och om ni fortsätter då en bit på en raksträcka så kommer ni se en skilt där det står Loholmen. Jag kommer blogga om Loholmen nu när vi är där, och blogga om vad som händer där. :)

Av J.Photographer - 24 juni 2013 18:54

Ännu en gång är en varm dag på sommarlovet snart slut, men mer har jag inte att skriva om just nu så här kommer lite bilder istället. :3
P.S Nedersta bilden är på Figaro (som är grå/randig) och Smith (som är vit och svart). Jag tror att Figaro är Smiths pappa. ;3

Av J.Photographer - 22 juni 2013 15:25

Hej alla läsare! Jag vill bara säga att jag hoppas att ni har haft en rolig Midsommar. :)

Idag har jag gjort en midsommar krans med två kompisar, lite sent kanske men vi gjorde det ändå. Det var jättekul, och mina två kompisars kransar blev jättefina! :D Jag har inte så mycket mer att skriva just nu.

Så Glad Midsommar i efterskott på er alla!!!

Och nu kommer två bilder från idag. :3



Så här blev min krans. :)

Av J.Photographer - 20 juni 2013 21:24

Idag har det varit superbra väder! Vi har jobbat hemma i värmen. Efter allt arbete idag så fick vi lite tid över, så vi gick och badade i våran lilla, lilla sjö här hemma.  Det var 23 grader i vattnet! Och en fin kvällssol som syntes över grantopparna. :3 Jag var ju bara tvungen att ta lite bilder. Så det blir lite fler naturbilder! :D

Ha det bra nu kommer bilderna! ;3

Det var tre bilder men dom två andra försvann, jag lägger upp dom så fort jag hittar dom. ;P

Av J.Photographer - 16 juni 2013 15:41

Nu är hela min familj, två mostrar och min morfar på väg hem från en rolig och blöt resa på Liseberg. Det började soligt och varmt och jag åkte Lisebergsbanan för första gången!! :D Men så fort vi gick och satte oss under tak för att äta började regnet ösa ner. Vi skyndade oss för dom små syskonen ville åka sagoslottet, efter det så köpte vi sockervadd, och då blixtrade det till och åskan dundrade. Morfar och jag tog en snabbsväng på flumride innan vi åkte hem. :3 Det var toppen! Här kommer två bilder från idag. ;3

Presentation


Hej! Jag är en tjej som älskar att ta bilder, naturbilder, rida och vara med andra olika djur. Här kommer du kunna läsa om vad jag gör på dagarna och se underbara naturbilder! :3 Jag hoppas att du gillar min blogg!
Tjo! Tjo!

Läs mer om Leifis.

 

Leifis är våran söta katt som i år snart är 1 år. Han är busig för sin ålder och gillar att reta sin mamma Sprallis, ibland kan man hitta honom på matbordet men där får han inte vara kvar länge.

 

Kön: Hane.

Namn: Leifis.

Ras: Vet ej.

Ålder: Snart 1 år.

Syskon: (detta årets kull, Bosse, Nasse Puh, Pussel) Stina, Stive, Mitchi, Marlena, Ninis, en kull för några år sedan som inte bor hemma hos oss längre. Och många fler.

Favoritgodis: Ost.

Bra på att: Leka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Happy Santa Claus

Ovido - Quiz & Flashcards