j-photos

Alla inlägg under april 2013

Av J.Photographer - 30 april 2013 17:31

Nu sitter jag och min kompis (www.Tessibloggen.bloggplatsen.se) och äter glass! Mmm! Vi ska ut till fåren sen och mysa med lammen, dom är så gulliga! Och så ska vi kanske kolla på kaninerna också, våra två honkaniner ska snart ha ungar! Och jag längtar sååå! När dom får ungarna så tar jag bilder på dom och lägger ut. :3 Ha det bra!

Min är den gula och den gröna är min kompis.

 

Mor och son, Leifis är den svarta och hans mamma Sprallis är den gråa.

 

Tackan med lammen Frej till vänster och Freja till höger.

 

Av J.Photographer - 29 april 2013 07:53

Nu sitter vi och väntar på att skolan ska börja. I helgen var jag och några släktingar på Göteborgs Horse Show, och det var jättekul där! :) Jag såg Patrik Kittel dressyrryttaren. Han var bra fast han inte vann. Igår så klippte vi våra får, dom två tackorna ser ut som giraffer utan all ull. Dom är så små! :D Jag lägger ut lite Napoleon bilder när jag kommer hem. :3 Ha det bra!

Av J.Photographer - 26 april 2013 16:26

Snart är det dags att åka till Göteborg, imårgon ska jag och några släktingar till Göteborgs Horse Show! :D Det ska bli så roligt! Här kommet lite redigerade bilder. :3

Av J.Photographer - 25 april 2013 17:53

Jag har nästan glömt att lägga ut bilder på senaste tiden. Men här är lite fina vår bilder som jag tagit idag, på det fina vårvädret. :) Hejdå så länge. :3        

Av J.Photographer - 23 april 2013 07:50

Nu sitter vi och väntar på att idrotten ska börja. Här är lite bilder som jag tog igår. :)

Av J.Photographer - 20 april 2013 15:17

Idag är det släktkalas, med smörgåstårta. Och vårväder på köpet! :3 Jag fick försenade födelsedagspaket. Fler bilder. :3

Av J.Photographer - 18 april 2013 07:47

Nu sitter vi och väntar på att skolan ska börja. Jag har inte tagit fler bilder än, så här kommer lite gamla bilder. :3

     

Av J.Photographer - 16 april 2013 07:50

Hej! Igår fick vi ett lamm till, det var vått och varmt. Och jättesött!

Presentation


Hej! Jag är en tjej som älskar att ta bilder, naturbilder, rida och vara med andra olika djur. Här kommer du kunna läsa om vad jag gör på dagarna och se underbara naturbilder! :3 Jag hoppas att du gillar min blogg!
Tjo! Tjo!

Läs mer om Leifis.

 

Leifis är våran söta katt som i år snart är 1 år. Han är busig för sin ålder och gillar att reta sin mamma Sprallis, ibland kan man hitta honom på matbordet men där får han inte vara kvar länge.

 

Kön: Hane.

Namn: Leifis.

Ras: Vet ej.

Ålder: Snart 1 år.

Syskon: (detta årets kull, Bosse, Nasse Puh, Pussel) Stina, Stive, Mitchi, Marlena, Ninis, en kull för några år sedan som inte bor hemma hos oss längre. Och många fler.

Favoritgodis: Ost.

Bra på att: Leka.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästboken

Happy Santa Claus

Ovido - Quiz & Flashcards